Donations

Ανθρώπινο δυναμικό

anthrwpino_1Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εφαρμόζονται στη Μονάδα Απασχόλησης Νηπίων, στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό σχεδιάζονται, υλοποιούνται και αξιολογούνται με επίκεντρο το παιδί και με γνώμονα τις δυνατότητες και τις ανάγκες του. Οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι και δασκάλες μας είναι έμπειροι και επιμορφώνονται συνεχώς στις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, μέσα από την συμμετοχή τους σε εξειδικευμένα συνέδρια και σεμινάρια. Δημιουργούν κατάλληλες συνθήκες ασφαλούς, και ελκυστικού περιβάλλοντος. Στο εκπαιδευτικό αυτό περιβάλλον δίνονται ερεθίσματα και δημιουργούνται προϋποθέσεις ουσιαστικής μάθησης για όλα τα παιδιά.

Οργάνωση της ύλης

anthrwpino_3Από την αρχή της σχολικής χρονιάς κάθε δάσκαλος, υπό την επίβλεψη και τη συνεργασία της Διεύθυνσης, σχεδιάζει το μάθημα της τάξης του και την κατανομή της ύλης με καθημερινές εργασίες και επιλεγμένες ασκήσεις. Έχοντας το προνόμιο των ολιγομελών τμημάτων, ο δάσκαλος, λαμβάνοντας υπ’ όψην του το επίπεδο του κάθε παιδιού ξεχωριστά, διαμορφώνει και οργανώνει με ευελιξία το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό του υλικό.

Προφορικός και γραπτός λόγος

agglikosΈχοντας εντοπίσει την ανάγκη να βοηθηθεί ο εμπλουτισμός του λόγου, σε μια εποχή που αυτός συνεχώς φτωχαίνει, καταβάλλεται από το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου μας ιδιαίτερη προσπάθεια μέσα από ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα. Ασκήσεις με οδηγίες γραπτής έκφρασης και δομής, συμβάλλουν στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο.

Αγγλικά

Τα Αγγλικά διδάσκονται ήδη από τη Μονάδα Απασχόλησης Νηπίων, με στόχο την καλύτερη εκμάθηση της γλώσσας που αποτελεί διαβατήριο για το αύριο. Σύγχρονα βιβλία, φυλλάδια ασκήσεων, μελέτη επιλεγμένων λογοτεχνικών βιβλίων και διαρκώς ανανεωμένο εποπτικό υλικό, χρησιμοποιούνται για τα αντίστοιχα γνωστικά επίπεδα από τον αρμόδιο δάσκαλο. Τα παιδιά τελειώνοντας το Σχολείο βρίσκονται σ’ ένα καλό επίπεδο στην Αγγλική γλώσσα.

Γαλλικά

gallikosΑπό την Δ’ Δημοτικού διδάσκεται και η Γαλλική γλώσσα, με σκοπό τα παιδιά να την αγαπήσουν και να έρθουν έτσι σε επαφή με το Γαλλικό πολιτισμό.