Donations

Η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλαντζής επισκέφθηκαν την Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2019, το Lauder Σχολείο της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών όπου τους υποδέχθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος Βίκτωρ Ελιέζερ, η Γενική Γραμματέας της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών Ντέλια Αλχανάτη, ο Ραβίνος Αθηνών Γκάμπριελ Νεγρίν, η Διευθύντρια της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών Τάλυ Μαΐρ, μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου, ο πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Γιόση Ερρέρα, ο τ. πρόεδρος της Κοινότητας Μίνος Μωυσής, ο Διευθυντής Εβραϊκών Προγραμμάτων Ιάκωβος Ατούν και ο Διευθυντής του σχολείου Γιώργος Κανέλλος.
Τα παιδιά του σχολείου υποδέχτηκαν την Υπουργό με ένα συμβολικό τραγούδι, το «Toda» («Ευχαριστούμε») και την καλωσόρισαν με μια συγκινητική αναδρομή της μακρόχρονης πορείας του Σχολείου μας. Δύο παιδιά της Έκτης τάξης τόνισαν ότι σε αυτό το σχολείο μαθαίνουν την ιστορία και τον πολιτισμό δύο λαών, του Ελληνικού και του Εβραϊκού, και νοιώθουν περήφανα που ανήκουν σε αυτούς τους δύο λαούς.
Η κ. Κεραμέως αφού συνομίλησε με τα ίδια τα παιδιά, συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς, το προσωπικό και τους εθελοντές του σχολείου για το εξαιρετικό τους έργο και τόνισε ότι το Υπουργείο αλλά και η Ελληνική Πολιτεία θα είναι πάντα αρωγός και θα υποστηρίζει τη σπουδαία αυτή προσπάθεια που καταβάλλει η Ισραηλιτική Κοινότητα της Αθήνας και ο Ελληνικός Εβραϊσμός που επενδύουν στην Παιδεία της νέας γενιάς.
Στη συνέχεια η Υπουργός και ο Γενικός Γραμματέας ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, άκουσαν την ιστορία του, είδαν την πορεία του μέσα από τις φωτογραφίες στους τοίχους του σχολείου και αναγνώρισαν το ρόλο του ως κύτταρου ζωής της Εβραϊκής Κοινότητας στην Ελλάδα. Στην αίθουσα Μουσικής ακολούθησε συζήτηση στην οποία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί και μέλη της Σχολικής Επιτροπής.

Η Υπουργός Παιδείας έγραψε στο βιβλίο επισκεπτών του σχολείου:
«Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές αυτού του εξαιρετικού σχολείου! Ένα εξαιρετικό σχολείο από ακαδημαϊκή και παιδαγωγική άποψη αλλά και από πολιτισμική, συνδυάζοντας την ιστορία, την παράδοση και τη γλώσσα δύο λαών και συμβάλλοντας στη δημιουργία ελληνο-εβραϊκής ταυτότητας»